måndag 29 oktober 2007

Fredagsshow

Fredagskvällen spenderade jag i konferenslokalen Summit på Grev Turegatan i Stockholm. Det var ett reseföretag som hade kundträff för sina kunder. Lokalen var otroligt snygg och fräsch men det blir lite stifft när det är sådana där ultra moderna lokaler. Det kändes ändå som om jag lyckades mjuka upp dem efter mitt framträdande. Jag hade inte riktigt optimala förhållanden. Publiken satt en bit bort ifrån scenen och det var inte riktigt bra ljus. Men ljudet var bra och jag var i högform så helheten blev ändå bra.

Publiken var lite speciell. Eftersom det var ett reseföretag som skräddarsyr resor till företag som bjöd in till denna kväll var de flesta personer som kom eventansvariga på sitt respektive företag. Vilket gjorde att det kändes som de tittade på mig och tänkte "Är det där något vi kan ha på våra event?" istället för att bara bli underhållna som en "riktig" publik. Vilket i sin tur gjorde att de var lite sega i reaktionerna under showen men det var många som kom fram efteråt och ville prata, byta visitkort etc.

Inga kommentarer: