onsdag 3 oktober 2007

Veckopyssel

Denna vecka är ganska lugn, jämförelsevis med kommande vecka.
Hittills har jag jobbat ifatt med en del administrativa roligheter. Det har bland annat hänt något konstigt med min inkorg i mailen. I och med att omläggningen till en extern server så nästintill tredubblades antalet mail. Det blev liksom kopior av flertalet mail. Så det var bara till att rensa. Och medans jag rensar hittar jag lite mail som jag glömt av att svara på.

Eftersom jag sköter (nästan) allt själv i mitt lilla trolleriimperium så låg jag efter med både fakturering och bokföring. Snart är jag ikapp nutiden.

Jag har även repat en del. Jag har ju mitt ny-gammla jongleringsnummer som både kräver skön musik och ett bra manus. Trodde att jag skulle kunna köra det på fredag men jag tar det säkra före det osäkra och väntar med att plocka in det i repertoaren.

På fredag som sagt ska jag till Selma Spa Hotell i Sunne. Det är det inte helt okända företaget Tetra Pak som har sin årliga personalfest. Och jag är anlitad som ensam artist (förutom bandet som spelar upp till dans). Det ska bli riktigt kul, har aldrig varit på det hotellet. Ljud, ljus och tekniker finns på plats så jag kan till 100% fokusera på showen.

Inga kommentarer: