måndag 7 juni 2010

En annan slags invigning

Eskilstuna kommun lanserade i veckan sitt nya intranät. När detta skulle presenteras, lanseras och invigas fick jag inleda hela dagen med en femton minuters föreställning som skulle öppna åskådarnas (de kommunanställdas) sinnen. Det är riktigt ovant för mig att göra en show kl nio på morgonen så jag fick se till att värma upp och ladda ordentligt innan eftersom som min energi förhoppningsvis skulle smitta av sig på åskådarna. Som tur var hade jag perfekt ljud och ljus eftersom hela invigningen skedde på Lokomotivet och det hjälper faktiskt mer än vad man tror.

Roligt var det i alla fall. Kul att bjuda på underhållning när folk minst anar det. Och jag såg på deras ansiktsuttryck att de vaknade till ordentligt....på ett bra sätt.

Inga kommentarer: