torsdag 17 juni 2010

Närkontakt

I tisdags var jag och körde en show lite på halvvolley. Det var en stor reklambyrå som hade ett kundevent ute på Björnö utanför Västerås. Jag var bokad sedan länge men vi hade inte planerat in i detalj hur kvällen skulle se ut. Ibland kan det vara katastrof men in detta fall blev det asbra. Jag körde 20 minuter ute i kvällssolen på en uteservering. Inte optimalt så klart men stämningen var avslappnad och glad så det funkade riktigt bra.

Jag har skrivit tidigare i bloggen om att jag var på TEDx Eskilstuna. Den stora behållningen var Mikael Genberg som föreläste varför han vill sätta en litet rött hus med vita knutar på månen.
Och för två veckor sedan trollade jag på en båt som åkte förbi det lilla sköna hotellet som ligger ute i mälaren. Här är det inlägget.
Och denna kväll satt självaste Mikael Genberg i publiken. Han kom fram till mig efter min show och tackade och pratade lite. Jag själv öste så klart beröm över honom och hans sköna projekt och föreläsning. Och självklart var det bildläge


Här kan ni höra hans föreläsning (på engelska) från TEDx.

Inga kommentarer: