onsdag 2 juni 2010

Living the dream!

- Hej, vi är 100 assnygga tjejer som ska ha en middag och fest på en nattklubb. Vill du komma och underhålla oss?
- Ja, visst! Hur mycket ska jag betala för det?


Nej, riktigt så gick det inte till när jag fick förfrågan. Men jag kan säga att det var lätt den snyggaste publik jag någonsin har haft framför mig. De hade först varit på Sex And The City (på bio alltså) och sen hade de en helkväll på en nattklubb helt för sig själva med middag, underhållning och modevisningen med mera...

Jag hade varit och sound checkat tidigare på dagen. Så på kvällen smögs jag in bakvägen (eftersom jag var hemlig gäst) och behövde bara gå upp på scenen och köra. Jäklar vilket drag det var på brudarna. De var med på noterna från första minuten. Ni vet det här gälla, falsett,  partyljudet / skriket som bara tjejer kan göra när det är just party... Jag älskar det ljudet!

När mina 30-minuter var över skyndade jag ut bakvägen igen. Krogägaren frågade förvånat varför jag måste åka i väg. " Jag ska på gig i Vingåker" sa jag. Hans svar: " Du är dum i huvudet"

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ja vi kan bara tacka dig Tille för att du fick igång oss på bästa sätt i lördags!!! :) Hoppas att du o Kenny hade lika trevligt på giget i Vingåker! Håller tummarna för dig igen på fredag o uppmanar ALLA jag känner att rösta på dig! KRAM Åsa