onsdag 2 juni 2010

Invigning

Det var riktigt skön fredagsstämning bland gästerna som var på invigningen för ett stort byggkonsultföretag som hade flyttat in i nya lokaler.

Mitt jobb gick ut på att dels spexa lite under själva invigningen, göra ett scenframträdande samt att hänga kvar med gästerna och bjuda på lite trolleri på nära håll. Jag klarade av alla tre uppgifter utan anmärkningar dessutom hade jag riktigt trevlig. Supertrevliga människor som jobbade för företaget och det smittade av sig på gästerna också. Ett lyckat event helt enkelt.

Direkt efteråt rusade jag vidare för ett möte angående ett kommande jobb...

1 kommentar:

Ida Forsberg sa...

haha, jag ber ödmjukast om ursäkt för min felstavning(såg det nu också måste jag säga) ;-)
Vad förvånad jag blev att du hittade min blogg, sitter med gapande mun & fattar ingenting! Hihi.